Zpět

Becherovka Lemond má novou Art.edici lahví od mladých designérů



Becherovka Lemond představila novou Art.edici. Originální design dvou půllitrových lahví uvede na trh v limitované edici v průběhu listopadu. Autorkou lahve pro holky je studentka 3D designu a vizuální tvorby Barbora Balgová. Lahev pro kluky navrhl grafický designér Eugen Finkei. Lemond tak pokračuje ve spolupráci s mladými a talentovanými lidmi. Art.edici si lidé poprvé prohlédli na párty v Belushi's baru.

Design lahve od studentky 3D designu je inspirovaný samotnou značkou Lemond. „Je to svět přátel, zábavy a párty. Na lahvi jsem zobrazila komiksový příběh jednoho večera a jedné dívky,“ říká Barbora Balgová. Na designu druhé lahve je k vidění mimozemský industriální objekt. „Chtěl jsem, aby obsahoval surrealistické prvky inspirované mým oblíbeným výtvarným stylem,“ říká Eugen Finkei.

 

Becherovka Lemond svou Art.edicí pokračuje v úspěšné spolupráci s mladými lidmi. „S mladými autory z různých oborů realizujeme projekty již několik let. Ti přináší značce Lemond jedinečné a originální nápady. Od nás dostanou příležitost, která se jim v dalším profesním životě může hodit,“ říká manažer značky Becherovka Lemond Jozef Tomečko.

 Art.edice_Eugen Finkei

Becherovka Lemond oficiálně představila svou Art.edici na párty v pražském klubu Belushi's, který se nachází v budově hotelu Mosaic House. Na párty zahrál Dj Kwé a Dj Rockstar. Limitovaná edice bude k dostání v obchodech, kde se Lemond běžně prodává.

 

O autorech Art.edice:

Barbora Balgová, 24 let

Studuje 3D design a vizuální tvorbu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Na studiu se jí líbí rozmanitost projektů, na kterých může pracovat. Po škole se chce uchytit v oblasti designu, ilustrace nebo reklamy. Ilustraci se věnuje již od dětství. Nejraději kreslí lidi a ovlivňuje ji hlavně americký komiks. Nesnáší sedět doma. Často chodí do fitness centra. Spolupráce s Lemondem byla zkušeností, které si nesmírně váží.

 

Eugen Finkei, 24 let

Studoval stejnou univerzitu jako Barbora. Aktuálně se věnuje grafickému designu. Vždy jej lákalo projevovat se vizuálním způsobem a být součástí vizuální kultury. Baví ho design automobilů i ostatních dopravních prostředků. Jeho snem je vytvoření vizuálního stylu pro hudební skupinu. Svůj volný čas tráví hlavně s přáteli. Práce na designu láhve pro něj byla zajímavá a inspirující. Je rád, že se mohl zúčastnit.

 

O spolutvorbě značky Becherovka Lemond s mladými lidmi

Na podzim roku 2010 režíroval reklamní spot Lemondu teprve devatenáctiletý Maxmilian Turek. V první polovině roku 2011 navrhly dvě studentky Vysoké školy uměleckoprůmyslové, Karolína Juříková
a Monika Krbová, kostýmy pro promotéry akcí. V říjnu 2011 uvedla Becherovka Lemond na trh limitovanou edici dvou lahví, kterou vytvořili mladí umělci, slovenská animátorka Alica Gurinová a český výtvarník Luke Tomski. V roce 2012 navrhovali dva studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně dárkové balení Lemondu.

 

3 otázky pro autory Art.edice:

Jak byste ztvárnili chuť Becherovky Lemond?

Barbora: Jako fotografii se spoustou lidí, kteří se koupají v citronové šťávě.

Eugen: Chuť bych zachytil jako energický vír zelenožlutého proudu tekutiny.

Kde berete inspiraci pro své návrhy?

Barbora: Mým velkým učitelem byl můj děda. Jeho práce jsou a vždy budou velkou inspirací.

Eugen: Dívám se okolo sebe, vnímám lidi a prostor. Ovšem nejlepší nápady dostávám ve vaně.

Jakou zkušenost si odnesete ze spolupráce se značkou?

Barbora: Mohla jsem pracovat s týmem lidí, kteří jsou ve svém oboru profesionály.

Eugen: Určitě si odnesu zkušenost příjemného zážitku z procesu tvorby netradičního obalu.

Poslední komentáře