„Jsem rád, že se podobné akce pořádají. Je to známka toho, že se na nás nezapomíná,“ poděkoval Antonín Panenka, který převzal šek od manažera reprezentace Vladimíra Šmicera a marketingové manažerky Pumy Lucie Slavíkové.
„Potiskování triček si kluci užili. Navíc na nich pracovali s tím vědomím, že pomohou dobré věci,“ řekl Vladimír Šmicer. „Samozřejmě chci také poděkovat všem, kteří se do dražby zapojili. Bez nich by to nešlo,“ ocenil manažer české fotbalové reprezentace i fanoušky, kteří si online aukci na aukro.cz nenechali ujít a dražili trika s jedinečným designem.
„Hráči na trička natiskli speciální technologií Lumi využívající sluneční světlo, respektive UV záření, svůj normální portrét nebo podobiznu upravenou tak, aby na ní vypadali starší. A to právě s odkazem k Nadaci fotbalových internacionálů, kterým je určen výtěžek charitativní dražby,“ doplnila Lucie Slavíková.
Připravila: mia/ Concept One
Poslední komentáře